Главна страна

Извор: Нециклопедија
Добро дошли на Нециклопедију,
слободну (не)енциклопедију коју свако (не) може да уређује.
Имамо (само) 464 чланка на српском

О нама · Радионица · Актуелно · Помоћ · IRC · Дискорд

од А до Ш

Истакнути чланак

Srbija nоkia.png

Република Србија jе умерено континентална клима држава која заузима се налази у југоисточној Јевропи (Балканскo полуострво), излази на море кад је лето што је и чини прелепом дестинацијом за гледаоце Си Ен Ен-а, а тај видео спот је, користимо прилику, брука за нацију и сва њена достигнућа а и шире а исто кажу да је много добар. Србија је такође и Косово, кажу власти. С обзиром да је много, много инфериорнија од свог великог идола из паралелног света, Велике Србије - представља регион који није вредан помена. Ми му дајемо шансу. (цео чланак…)

Вести

  • Водена репрезентација Хрватске још једном је изгубила резултатом 11:12.
  • Богу им душу прости — Деветоро људи погинуло је у авионској несрећи која се догодила на острву Хаваји, у САД.
  • Никад лепшег времена у Индији — топлотни талас усмртио је најмање 184 особе.
  • Мухамед Мурси избегао суђење — умро у 67. години живота.

Да ли сте знали...

  • ...да 100% људи који су изложени води умиру?
  • ...да на Нециклопедији постоје чланци који су на породиљском?
  • ...да Токоефебисипридолеукосаксофобија заиста постоји (ако не верујете питајте Гугл)?
  • ...да нас је баш брига да ли сте знали, ионако нисмо ни хтели да Вам кажемо?
  • ...да је прва страница Нециклопедије написана 23. септембра али пре 40К година на зидовима Алтамире?
  • ...да чланови Нециклопедије не једу?
  • ...да претерано читање Нециклопедије негативније утиче на раст и развој Ваше деце него претерано гледање хорора и порнића на телевизији?

Слика дана

Admin-pms.png

Пилула за оно што мучи наше администраторе

Остали језици · Тренутни догађаји · Радионица · Познати о нама